Καλησπέρα σας κ. Κουκουλάκη! Θα ήθελα τη βοήθεια σας σε ένα ζήτημα που προέκυψε στο ιατρείο μου πριν 3 εβδομάδες. Πραγματοποίησα γαστροσκόπηση και κολονοσκόπηση σε μία ασθενή και μετά το τέλος των εξετάσεων και αφού είχα δώσει τις εκθέσεις στην ασθενή και οδηγίες, μου ανέφερε ότι δεν κρατούσε χρήματα για να με πληρώσει, ενώ είχα ενημερώσει από το πρώτο ραντεβού μερικές ημέρες πριν για το ακριβές ποσό το οποίο είναι 210 ευρώ. Μου είπε ότι θα τα έφερνε σε 3 ημέρες. Έχουν περάσει 3 εβδομάδες και παρά την τηλεφωνική επικοινωνία που γίνεται με δυσκολία γιατί δεν απαντάει στην κλήση και την υπόσχεση οτι θα τα φέρει, αυτό δεν έχει γίνει. Ποιες ενέργειες μπορώ να κάνω από δω και πέρα και πως προστατευόμαστε σε ανάλογες περιπτώσεις στο μέλλον; Σας ευχαριστώ Χαλκιαδάκης Ιωάννης Γαστρεντερολόγος Γράψτε το κείμενο του μηνύματός σας εδώ...